مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، رسول منصوری، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مراسم افتتاحیه سیلوی فلزی 6 هزار تنی در زنجان اظهار کرد: استان زنجان دارای پتانسیل خوبی در بحث ذخیره گندم است و امیدواریم تمام اقدامات لازم برای افتتاح فاز دوم سیلوی گندمک ولیعصر(عج) شهرستان زنجان انجام شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد به بار نشستن تلاشگران این حوزه باشیم.

منصوری تصریح کرد: استان زنجان دارای رتبه سوم کشوری در تولید نان با کیفیت را دارد.


وی به ظرفیت خوب استان زنجان در ذخیره گندم‌های خریداری شده از کشاورزان اشاره کرد و گفت: امیدواریم مشکلات مالی و تسهیلاتی به زودی مرتفع شود تا شاهد افتتاح سیلوی 100 هزار تنی شهرستان خدابنده باشیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: گندم‌های مازاد تولید شده توسط کشاورزان زنجانی به استان گیلان ارسال می‌شود.


وی با اشاره به اینکه خرید گندم در زنجان اغلب توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 90 هزار تن گندم فقط توسط بخش خصوصی از کشاورزان خریداری شده است.

منصوری افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با ارائه بذر سالم و مناسب به کشاورزان سبب تولید گندم‌های با کیفیت در استان زنجان شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم کشاورزان، صاحبان سیلوهای گندم سراسر استان زنجان و خبازان ما را در ارائه گندم‌های با کیفیت به مردم کمک کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال 290 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری شده است.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/474455

05 شهریور 1393 وحید اکبری 1995
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025