مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید بیش از 205 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد وگفت: میزان خریدگندم در سالجاري نسبت به مدت مشابه درسال گذشته رشد 82 درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14؛ رسول منصوری با اشاره به اینک ارزش بهاي گندم هاي خريداري شده در استان زنجان 217 میلیارد تومان است افزود: 72 درصد ازوجوه گندم کشاورزان پرداخت شده است.

منصوري تصریح کرد : سیلوهای بخش خصوصی ، کارخانجات آرد سازی و اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره دركنار اين شركت دربحث خريدگندم مشارکت داشته اند.

وي با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب است افزود: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده 1 درصد بوده و ميزان سن زدگی زیرپنج دهم درصد می باشد.

مديرعامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14با اعلام اينكه ميزان گندم مورد نياز در استان زنجان 120هزار تن است گفت: مازاد گندم های خریداری شده در اين استان به استان های متقاضی ارسال می گردد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=6484

02 شهریور 1393 وحید اکبری 2022
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025