مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: خوشبختانه فضای استاندار لازم برای ذخیره گندم در استان مهیا است و مشکلی در این رابطه نداریم.

وی با بیان اینکه تاکنون 192 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری شده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 55 درصد رشد دارد.

این مسئول میزان گندم مورد نیاز جهت تامین آرد یک ساله این استان را کمتر از 120 هزار تن عنوان کرد و افزود: گندم‌های خریداری شده در استان ذخیره‌سازی و به تدریج به استان‌هایی که نیاز به این محصول دارند صادر می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان ادامه دارد و با اقدامات لازم مشکلات این بخش رفع شده است.

منصوری تصریح کرد: کارخانجات آردسازی این استان نیز با خرید 82 هزار تن و با رشد 5/2 برابری نسبت به سال گذشته به همراه سیلوهای بخش خصوصی، سیلوهای دولتی و تعاون روستایی در امر خرید گندم در استان فعال هستند و مراکز خرید گندم استان امسال به 44 مرکز رسیده است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=48863

22 مرداد 1393 وحید اکبری 2097
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025