مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه14 از خرید 120 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 3 برابری را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14؛رسول منصوری با اشاره به اینکه میزان گندم مورد نیاز جهت تامین آرد یکساله استان کمتر از 120 هزار تن می باشد، افزود: از این پس گندم های خریداری شده به تدریج به استان های ديگر صادر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : کارخانجات آرد سازی استان با خرید 45 هزار تن گندم رشد 5/2 برابری ميزان خريد و اتحادیه تعاون روستایی با 9 هزار تن و رشد 5/1 برابری نسبت به مدت مشابه در سال قبل و همچنين سیلوهای بخش خصوصی و سیلوهای دولتی در امر خرید گندم در استان فعال می باشند.

منصوري با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب می باشد اضافه کرد: در هر هکتار گندم دیمی حداقل 500 تا حداکثر 1200 تن گندم و در هر هکتار گندم آبی تا 5000 تن گندم برداشت و تحویل مراکز ذخیره سازي گندم شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هم اکنون پیک خرید گندم در استان بوده و روزانه قریب به 7 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازي می گردد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=6369

06 مرداد 1393 وحید اکبری 2046
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025