مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در امر خرید تضمینی گندم 120 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 2,5 برابری داشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه گندم یک ساله استان با ظرفیت 120 هزار تن تامین شده است مابقی گندم ها، به سایر استانها توزیع می شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد : کارخانجات آرد سازی استان با خرید 45 هزار تن و با رشد 2.5 برابری نسبت به سال گذشته و اتحادیه تعاون روستایی با 9 هزار تن و رشد 1.5 برابری نسبت به مدت مشابه به همراه سیلوهای بخش خصوصی و سیلوهای دولتی در امر خرید گندم در استان فعال هستند.
منصوری،بر کیفیت گندم خریداری شده اشاره کردو گفت: در هر هکتار گندم دیمی حداقل 500 تا حداکثر 1200 تن گندم و در هر هکتار گندم آبی تا 5000 تن گندم برداشت و تحویل مراکز ذخیره ای گندم شده و کیفیت گندم بسیار مطلوب است.
وی تصریح کرد : روزانه قریب به 7 هزار تن گندم در استان زنجان خرید و ذخیره می شود.
مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در این میان از شهرستان خدابنده بیشترین و شهرستان طارم کمترین گندم خریداری شده است.
منصوری گفت: در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم استان در خرید گندم با کیفیت بسیار توجه شده است.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد.
06 مرداد 1393 وحید اکبری 2131
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025