مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید 120 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : به لطف خداوند متعال و تلاش عوامل ذیربط در امر خرید تضمینی گندم 120 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 3 برابری را نشان می دهد.  
رسول منصوری با اشاره به اینکه میزان گندم مورد نیاز جهت تامین آرد یکساله استان کمتر از 120 هزار تن می باشد افزود: از این پس گندم های خریداری شده در استان ذخیره سازی می گردد و به تدریج به استان های مورد نیاز صادر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : کارخانجات آرد سازی استان با خرید 45 هزار تن و با رشد 5/2 برابری نسبت به سال گذشته و اتحادیه تعاون روستایی با 9 هزار تن و رشد 5/1 برابری نسبت به مدت مشابه بهمراه سیلوهای بخش خصوصی و سیلوهای دولتی در امر خرید گندم در استان فعال می باشند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب می باشد اضافه کرد: در هر هکتار گندم دیمی حداقل 500 تا حداکثر 1200 تن گندم و در هر هکتار گندم آبی  تا 5000 تن گندم برداشت و تحویل مراکز ذخیره ای گندم شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد : هم اکنون پیک خرید گندم در استان بوده و روزانه قریب به 7 هزار تن گندم خرید و ذخیره می گردد.
05 مرداد 1393 وحید اکبری 2121
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025