مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از افتتاح فاز یک اولین سیلوی بخش خصوصی در شهرستان ایجرود استان زنجان خبر داد و گفت : این سیلو از نوع فلزی بوده و در فاز اول، ظرفیت ذخیره سازی 7 هزار تن گندم را دارا می باشد
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14؛رسول منصوری با اشاره به اینکه این سیلو در زمینی به مساحت 6 هکتار احداث شده است افزود : فاصله سیلو با مرکز شهرستان ایجرود ده کیلومتر می باشدوبخش خصوصی 24 میلیارد ریال جهت احداث این سیلو سرمایه گذاری نموده است.
وي با تاکید بر اینکه شهرستان ایجرود دارای 36 هزار اراضی زیر کشت می باشد اضافه کرد : 40 هزار تن گندم در این شهرستان تولید می گردد که با تکمیل و بهره برداری از فاز بعدی سیلو ، ظرفیت آن به 20 هزار تن می رسد و می توان نصف گندم تولیدی شهرستان ایجرود را در اين سیلوی استاندارد نگهداری كرد
 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 یادآور شد : هم اکنون این سیلو بهمراه مراکز خرید تعاون روستایی گندم تولیدی شهرستان ایجرود را خرید و ذخیره سازی می نمایند.
05 مرداد 1393 وحید اکبری 2029
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025