مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز سه شنبه با اعلام این مطلب، افزود: میزان گندم خریداری شده این استان از زمان آغار فصل خرید این محصول استراتژیک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این استان رشد 5/4 برابری را نشان می دهد.

وی، یادآورشد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این شرکت به عنوان بخش دولتی حداقل 230هزار تن گندم تا پایان فصل برداشت گندم از کشاورزان این استان خریداری می کند که این میزان بیش از دو برابر نیاز استان به این محصول است.

منصوری افزود: کیفیت گندم های خریداری شده بسیار مطلوب گزارش شده که این مهم با عرضه مناسب بذر و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان، گفت: تاکنون بیشترین و کمترین میزان گندم خریداری شده به ترتیب مربوط به شهرستانهای خدابنده و طارم بوده و اتحادیه تعاون روستایی ایجرود نیز بالاترین گندم را در این شهرستان خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: 43 مرکز نیز در این استان آماده خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان است و شرکت سهامی مینوی خرمدره نیز به عنوان فعال بخش خصوصی در این بخش مشارکت دارد.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81245262/

31 تیر 1393 وحید اکبری 2013
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025