مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تا به امروز بیش از 28 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری و ذخیرهسازی شده است.
 
"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در خرید این میزان گندم عملیات نمونهگیری، بررسی و آزمایشهای کیفی گندم و تخلیه صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه بهای گندم خریداری شده هر کیلوگرم 1050 ریال است، افزود: 96 درصد از بهای گندم خریداری شده به حساب کشاوران واریز شده است که متوسط زمان پرداخت 48 ساعت است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: قریب به 44 مرکز خرید گندم آماده خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زحمتکش استان است.
 
وی تصریح کرد: اکثر این مراکز متناسب با سطح زیر کشت و میزان برداشت در سطح استان پراکنده بوده و هدف این است که بتوانیم در راستای تسهیل و تسریع روند تحویل گندم و کاهش هزینه‌های حمل و احترام به وقت کشاورزان، گندم شهرستان‌های تابعه در همان شهرستان خریداری و ذخیره‌سازی کنیم.
 
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان افزود: بر خلاف سال‌های گذشته، محمولات گندم از کلیه وسایل حمل و نقل نیسان، تراکتور و ... و همه روزه قابل پذیرش بوده و کشاورزان می‌توانند به نزدیکترین مرکز خرید گندم در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.


 

22 تیر 1393 وحید اکبری 2047
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025