مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری از آغاز خرید گندم کشاورزان زحمتکش استان خبر داد و گفت :خرید گندم در شهرستان ابهر آغاز شده و در سایر شهرستان ها عوامل خرید گندم این شرکت آماده خرید گندم کشاورزان عزیز استان می باشند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی طبق پیش بینی صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی استان قریب به 372 هزار تن گندم در استان تولید خواهد شد افزود : قریب به 50 درصد گندم تولیدی مربوط به شهرستان خدابنده می باشد.
منصوری با اعلام اینکه در شهرستان ابهر 74 هزار تن ، شهرستان ایجرود 38 هزار تن ، شهرستان خرم دره 8 هزار تن گندم برداشت خواهد شد تصریح کرد : در شهرستان زنجان 63 هزار تن ، طارم 4 هزار تن و شهرستان ماهنشان نیز 30 هزار تن گندم تولید خواهد شد. 
این مقام مسئول با یاد آوری این که اکثر این مراکز متناسب با سطح زیر کشت و میزان برداشت در سطح استان پراکنده بوده و هدف این است که بتوانیم در راستای تسهیل و تسریع روند تحویل گندم و کاهش هزینه های حمل و احترام به وقت کشاورزان عزیز و زحمتکش، گندم شهرستان‌های تابعه در همان شهرستان خریداری و ذخیره‌سازی نماییم اضافه کرد: در طول فصل خرید گندم سالجاری 44 مرکز خریدگندم اعم از سیلوهای دولتی ، کارخانجات آرد سازی ، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی آماده خرید گندم می باشند.
03 تیر 1393 وحید اکبری 2058
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025