مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با جدیت از سوی مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان دنبال شده است افزایش مهارت کارگران واحدهای نانوایی بوده که با افزایش این مهارت وضعیت کیفی نان تولیدی در استان نیز ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اواخر سال 89 تا پایان سال گذشته تعداد 2 هزار و 846 نفر از نانوایان استان آموزش های مربوطه را گذرانده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت شده‌اند، افزود: دوره‌های نانوایی مذکور در قالب رشته‌های پیشکاری، خمیرگیری، چانه گیری و... و در قالب 162 هزار و 360 نفر ساعت بوده است.     
رئیس هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون در یک‌هزار و 414 واحد تولیدی نان استان قریب به 4 هزار و 200 نفر مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: طی برنامه پنج ساله آموزش‌های مربوطه را خواهند گذراند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع در طول یک سال گذشته قریب به 500 نفر در قالب 32 هزار 817 نفر ساعت از دست‌اندرکاران واحدهای نانوایی در استان زنجان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند. 
این مسئول با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی افزایش مهارت کارکنان واحدهای نانوایی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شده است، ادامه داد: هزینه این دوره‌های آموزشی از طرف این شرکت تامین شده و برای آموزش‌دیدگان رایگان بوده است.

 

28 فروردین 1393 وحید اکبری 2035
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025