مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

افزایش زمان عرضه نان تازه
به مناسبت ایام ا... دهه فجر و عید نوروز و در راستای رفاه حال هم استانی های عزیز ، شرکت غله و خدمات بازرگانی اقدام به افزایش فعالیت و ساعت پخت واحدهای نانوایی منتخب در مراکز شهرستانها و بخشها نموده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان)، رسول منصوری با اعلام این خبر گفت ؛ این طرح ابتدا در خصوص 5 واحد از لواش پزی های مستقر در خیابانهای اصلی و مناطق پر تراکم شهر زنجان از مهر ماه سالجاری شروع شده که واحدهای مدنظر با حمایت سهمیه ای آرد ملزم به ارائه خدمت و عرضه نان تا ساعت 21 شب می باشند.
وی اشاره کرد این واحدها واقع در خیابان خرمشهر روبروی بانک ملی- فلکه کوچمشکی- خیابان اصلی اسلام آباد- شهرک الهیه و میدان انقلاب می باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان زنجان افزود ؛ با ایجاد تمهیدات لازم مقرر شده تعداد 2 واحد نانوایی در مرکز هر شهرستان و 1 واحد نانوایی نیز در مراکز شهری و بخشهای استان از ساعت 6 صبح الی 9 شب نسبت به پخت نان اقدام نمایند.
ایشان ادامه داد ؛ طرح حاضر برای عرضه حداکثری نان تازه و بخصوص در ساعات خرید شهروندان هدفگزاری شده و تعداد واحدهای مذکور در صورت نیاز و استقبال مردم قابل افزایش خواهد بود.
21 بهمن 1392 وحید اکبری 2151
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025