مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

بیانیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن
مدیریت و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان در خصوص حضور هر چه با شکوهتر مردم و همشهریان عزیز در راهپیمایی روز 22 بهمن بیانیه صادر نمودند.
متن بیانیه بدین شرح می باشد:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

22 بهمن‌ماه روز جشن اسلامی مردم ایران و روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. چنین روزی یادآور پایان یافتن رنج‌های دیرینه دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است. ملت ایران در 22 بهمن ماه 1392 با شرکت در راهپیمایی پرشکوه و افتخار آمیز در سراسر کشور دوستان انقلاب اسلامی را با وحدت خود خوشحال و امیدوار خواهند کرد و به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب که این روزها به طمع خام افتاده‌اند پاسخی دندان‌شکن خواهند داد.
کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان ) و واحدهای تابعه ضمن اعلام آمادگی از مردم فهیم، هوشیار و انقلابی استان دعوت می نماید تا با مشارکت همه‌جانبه خود باردیگر انسجام و اتحاد ملت و خشم انقلابی خود را از نظام سلطه ابراز ، و نقش الهام‌بخش خود را باردیگر در روند بیداری اسلامی ایفا نموده و بر حفظ و حراست از استقلال و آزادی خود و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و صهیونیسم و پاسداری از خون شهیدان تاکید و پافشاری نمایند و حقارت آمریکا در افکار عمومی ملل مسلمان و ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان فریاد زنند.
مدیریت و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان
 
 

 

21 بهمن 1392 وحید اکبری 2198
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025