مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

برنج سبد کالایی تحویل مراکز توزیع می گردد
رئیس هیئت مدیره و مدير شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان از ذخيره سازي  بیش از 3000 تن برنج در انبارهاي این شركت خبرداد.
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني زنجان؛ منصوری با اعلام این خبر گفت : طي هماهنگي‌هاي انجام شده توسط ارگانهاي ذيربط اولین مرحله سبد كالايي دولت تدبیر و امید در نیمه بهمن ماه سالجاري در اين استان عرضه خواهد شد.
 رسول منصوری افزود ؛ شركت غله و خدمات بازرگاني استان آمادگي كامل جهت تأمين برنج سبدمذكور را دارد .
این مقام مسئول اشاره کرد ؛ مقدار برنج تحویلی به ازای هر خانوار 10 کیلوگرم و از نوع هندی دانه بلند خواهد بود که میزان 1500 تن ذخیره و هم اکنون تحویل مراکز و فروشگاههای توزیع می گردد.
ایشان ادامه داد ، اتحادیه مصرف کارکنان دولت (اسکاد) ، اتحادیه کارگران (امکان) ، فروشگاههای تعاونی مصرف نیروهای مسلح (اتکا) ، فروشگاه فرهنگیان ، فروشگاههای رفاه و غیره از جمله مراکز توزیع و تحویل سبد کالایی به اقشار هدف خواهند بود. 
رسول منصوری ضمن اشاره به اینکه تا کنون مقدار 1500 تن نیز انواع برنج خارجی (اروگوئه ، آرژانتین و تایلندی) در انبارهای این شرکت ذخیره شده است ، گفت ؛ این محصول در مواقع ضروری برای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار استان عرضه خواهد شد .
06 بهمن 1392 وحید اکبری 2154
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025