مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیر کنترل کیفی شرکت غله استان زنجان:
استان زنجان در تولید انواع نان با کیفیت رتبه‌های برتر کشوری را دارد
مدیر کنترل کیفی شرکت غله استان زنجان گفت: طبق آمار پژوهشکده غلات کشور نان‌های تولیدی در استان زنجان به لحاظ کیفیت رتبه‌های برتر کشوری را دارند.
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به جایگاه استان در زمینه کیفیت نان‌های تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: طبق پژوهش‌های به عمل آمده از طریق پژوهشکده غلات کشور انواع نان‌های تولیدی در استان جایگاه بالایی در سطح کشور دارند.
وی با بیان اینکه نان بربری تولید شده در استان زنجان در ماه‌های مهر و آبان سال 92 به لحاظ عدد کیفی رتبه نخست کشوری را دارد، اضافه کرد: نان‌های لواش و سنگگ نیز در این زمینه به ترتیب دارای رتبه دوم و سوم کشوری هستند.
مدیر کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان خاطرنشان کرد: از دیدگاه علم کنترل کیفیت هفت عامل در کیفیت هر محصول از جمله نان تاثیرگذار است.
این مسئول ادامه داد: ماده اولیه، روش تولید، نیروی انسانی، ماشین‌آلات، مدیریت، سرمایه و بازاریابی عوامل تاثیرگذار در کیفیت هر محصول به شمار می‌رود که به صورت زنجیروار در کیفیت نان تاثیرگذار هستند.
ایزدی به «طرح درجه بندی کارخانجات آرد سازی» اشاره کرد و گفت: این طرح از سال 81 تا شروع هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شد که بعد از توقف چند ساله بخشنامه اجرای مجدد طرح در خرداد ماه سال 92 ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح جزو نخستین استان‌های کشور بودیم یادآور شد: در راستای اجرای طرح مذکور درجه‌بندی کارخانجات آرد سازی را انجام داده و نتایج به شرکت بازرگانی دولتی ارسال شده است.
مدیر کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان به نتایج اجرای طرح مذکور اشاره و بیان کرد: اجرای این طرح در ارتقای وضعیت تکنولوژی و کیفیت آرد تولیدی بسیار تاثیرگذار است.
این مسئول به برنامه‌های در حال اجرا در راستای ارتقای کیفیت نان استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه کارگروهی با عنوان «کار گروه پایش کیفیت آرد و نان» تشکیل شده است که به صورت ماهانه جلسه برگزار می‌کند.
ایزدی به مصوبات آخرین جلسه این کار گروه اشاره و عنوان کرد: مقرر شد که برای هر شش واحد نانوایی یک مسئول فنی جذب شود که بر کل فرایند تولید در نانوایی‌ها نظارت داشته باشد.
وی با بیان اینکه جذب مسئول فنی یک دستورالعمل کشوری است یاد‌آور شد: این دستورالعمل به دلیل داشتن بار مالی در ابتدای سال 93 اجرا خواهد شد.
مدیر کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه پس از جذب این مسئول فنی در واحد‌های نانوایی سازمان‌های ناظر بر کار این کارشناس نظارت خواهند کرد.
این مسئول به اهمیت جذب مسئول فنی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر اشتغالزایی، با جذب مسئول فنی برنامه‌ریزی مدونی برای عملیات پخت صورت می‌گیرد.
ایزدی به یکی دیگر از مصوبات کار گروه پایش کیفیت آرد و نان اشاره و بیان داشت: با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و اصول پخت نان، دستورالعملی از سوی معاونت بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت ابلاغ شده است.
وی تاکید کرد: مقرر شد از ادامه فعالیت واحد‌های نانوایی که متصدیان و کارگران شاغل در آنها فاقد کارت بهداشتی دارای اعتبار و همچنین فاقد کارت مهارت فنی و حرفه‌ای باشند جلوگیری شود.
مدیر کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان اضافه کرد: این امر سبب می‌شود تا از به کار گرفته شدن کارگران روزمزد و بی تجربه در واحد‌های نانوایی جلوگیری شود.
این مسئول در پایان به اتخاذ سیاست‌های تشویقی در ارتقای کیفیت نان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این سیاست‌ها در مورد واحدهای نانوایی که وضعیت بهداشتی مطلوبی داشته و نان با کیفیت عرضه می‌کنند اتخاذ شده است.
www.farsnews.com/
 
06 بهمن 1392 وحید اکبری 2002
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025