مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

بر اساس آخرین گزارش مرکز پژوهشهای غلات کشور ، نمره کیفی نانهای تولیدی استان جزو 3 استان برتر کشور ارزیابی گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ، آقای رسول منصوری با اعلام این مطلب گفت ؛ در درجه بندی نانهای کشور( مربوط به مهر ماه سالجاری) استان زنجان در نمره کیفی نانهای تافتان ، بربری و لواش به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب نموده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود ؛ گندم مورد نیاز استان از نوع مرغوب بوده و در سیلوهای استاندارد و مکانیزه استان نگهداری می گردد.
منصوری به موضوع نظارت و کنترل فعالیت کارخانجات آرد سازی اشاره کرده وگفتند ؛ درجه بندی کارخانجات آرد سازی سبب شناسایی نقاط ضعف این واحدها شده و اصلاحات و اقدامات لازم در راستای افزایش کیفی آرد استحصالی صورت می گیرد. ایشان کوتاهی و نقص فنی یکی از واحدهای تولید آرد را در مقطعی کوتاه عامل کاهش نسبی کیفیت آرد عنوان کرده و اعلام داشتند ضمن معرفی واحد مذکور به سازمان تعزیرات حکومتی ، مشکل بوجود آمده نیز در اسرع وقت برطرف گردید. 
رئیس هیئت مدیره شرکت غله استان خاطر نشان کرد مقدار سبوس گیری مجاز در انواع آرد تحت کنترل بوده و بر اساس نان تولیدی هر واحد ، آرد متناسب آن تحویل می گردد.
ایشان ضمن تأکید بر مزایای وجود سبوس در ترکیب انواع نان ، اظهار داشت از آرد لواش 15 درصد ، آرد سنگک 7 درصد و آرد بربری 18 درصد سبوس گیری شده فلذا نان سنگک دارای بیشترین درصد سبوس گندم می باشد.
رسول منصوری در خصوص تعطیلی هفتگی واحدهای نانوایی توضیح دادندکه ؛ در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر ، تعطیلی ها در طول هفته تقسیم گردیده بطوری که فقط حدود 20 درصد واحدهای نانوایی در روز جمعه تعطیل و مابقی فعال می باشند. ایشان همچنین گفتند 5 واحد از واحدهای لواش پزی که در مناطق جمعیتی و خیابانهای اصلی شهر زنجان واقع گردیده ، ضمن افزایش سهمیه آرد ، مقرر گردید تا ساعت 21 شب نسبت به پخت نان و ارائه خدمت به همشهریان عزیز اقدام نمایند. که این واحدها عبارتند از : خیابان خرمشهر روبروی بانک ملی- فلکه کوچمشکی- خیابان اصلی اسلام آباد- شهرک الهیه میدان انقلاب .
مدیرعامل شرکت غله با شاره به اینکه در حال حاضر تعداد 1400 واحد نانوایی فعال و دارای پروانه در استان وجود دارد ، افزود ؛ ماهیانه حدود 8 هزار تن انواع آرد به این واحدها تحویل داده می شود.
منصوری در پایان از همشهریان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف مانند عدم رعایت قیمت و وزن چانه ها ، عدم رعایت مسائل بهداشتی ، عدم رعایت زمان فعالیت و تعطیلی خودسرانه ، مراتب را به معاونت بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات آرد و نان فرمانداری شهرستانها اطلاع نمایند.
20 آذر 1392 وحید اکبری 2155
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025