مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته آرد مورد نیاز همه واحد های نانوایی در سطح این شهرستان تامین شده و هیچ واحد نانوایی با کمبود آرد مواجه نیست.

وی تاکید کرد: واحدهایی که وجه آرد خود را به بانک عامل واریز نکرده باشند سهمیه دریافت نکرده اند که این مشکل نیز ناشی از کم کاری خود واحد می باشد.
منصوری تصریح کرد: در توزیع آرد مورد نیاز، واحدهای فعال شهرستان زنجان در ماه جاری در اولویت بوده است.

وی ابرازکرد: آرد مورد نیاز واحد های نانوایی سایر شهرستان های استان زنجان نیز تا ظهر امروز توزیع می شود.

منصوری علت تاخیر در حمل آرد به استان زنجان را از ناحیه شرکت حمل و نقل خلیج فارس ذکر کرد که باید 27 مهر اقدام به حمل آرد می کرد که با دو روز تاخیر اقدام کرده بود.

منصوری تاکید کرد: مشکل کمبود آرد در زنجان با مدیریت این شرکت مرتفع شده و هم اکنون هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در جهت رفاه حال همشهریان و تامین نان مورد نیاز، سه نانوایی در سطح شهرستان زنجان تا ساعت 21 هر شب نان پخت خواهند کرد.

منصوری افزود: این واحدهای لواشی، در میدان قائم، میدان انقلاب و خیابان خرمشهر روبروی بانک ملی فعال هستند.
وی متذکر شد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این واحد ها با سامانه 124 واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره تلفن 4254503 واحد آرد و نان شرکت غله، با ذکر مشخصات و آدرس نانوایی برای بررسی و حل مشکل تماس حاصل کنند.

06 آبان 1392 وحید اکبری 1982
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025