مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان : در این دیدار که بیش از 2 ساعت به طول انجامید ، ابتدا آقای رسول منصوری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم به آقای اسماعیلی ، گزارشی از وضعیت شرکت و امورات جاری آن ارائه نمودند.
رسول منصوری در قسمتی از گزارش گفت : در سالجاری و تا کنون بیش از 165 هزار تن گندم تولیدی استان توسط بخش دولتی خریداری شده که نسبت به سال گذشته رشد 15 برابری داشته است. وی میزان خرید بخش خصوصی را بیش از 70 هزار تن عنوان کرده و گفتند ؛ از این مقدار 44 هزار تن توسط شرکت مینوی خرمدره ، 10 هزار تن توسط کارخانجات آرد سازی ، 15 هزار تن گندم بذری و غیره خریداری شده ، فلذا در پایان فصل خرید ،کل گندم خریداری شده با آمار تولید اعلامی سازمان جهاد کشاورزی استان (250 هزار تن ) مطابقت می نماید. ایشان کیفیت بذر استفاده شده در کشت گندم سالجاری را ایده آل قلمداد و به مستهلک بودن اکثر کمباین های مورد استفاده در منطقه اشاره کرده و گفتند ؛ قسمتی از گندم کشاورزان در هنگام برداشت توسط کمباین ها ریزش شده و این مشکل درصدی از آمار عملکرد مزارع و به تبع آن میزان خرید گندم را کاهش می دهد.
 
منصوری گفت : گندم مورد نیاز استان تا فصل خرید آتی ذخیره شده و از آنجاییکه واردات گندم از خارج کشور با مشکل و محدودیت مواجه است ، از محل مازاد بر مصرف استان ، نیاز سایر استانهای کشور را نیز تأمین می نماییم. وی به ترانزیت 16 هزار تن گندم به استانهای قم ، قزوین ، مازندران و گیلان اشاره کرده و گفتند؛ صادرات گندم تا مقدار بیش از 40 هزار تن ادامه خواهد داشت.
منصوری در ادامه اظهار داشت : در حال حاضربیش از 1500 واحد نانوایی در استان وجود دارد که با عنایت به آمار و تعداد مراکز جمعیتی استان تعداد 500 واحد آن مازاد بر نیاز می باشد. وی ادامه داد شایسته است نهادهای متولی امر از صدور هرگونه پروانه کسب برای واحهای نانوایی جدید خودداری کرده و واحدهای فعال فعلی را در راستای جلوگیری از هرگونه سوء مصرف و صرفه جویی اقتصادی در مصرف گندم و آرد مدیریت نمایند.
 
منصوری در اثنای بازدید آقای اسماعیلی از انبارهای کالاهای اساسی به مشکل محدودیت انباری این شرکت اشاره کرد و گفت : با واگذاری بخشی از انبارهای خیابان بعثت به اداره ورزش و جوانان ، عملاً ظرفیت انباری این شرکت 75 درصد کاهش یافته است . ایشان وجود انباری چند منظوره 30 هزار تنی در محل انبار قره بلاغ را در راستای ذخیره سازی و تأمین کالاهای اساسی و ارزاق مردم محترم استان زنجان مهم خوانده و در خصوص تأمین اعتبار و احداث آن از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست مساعدت نمودند.
در پایان این دیدار ، آقای اسماعیلی ضمن اشاره به سالی موفقیت آمیز در حوزه کاری شرکت غله استان ، از زحمات و تلاشهای مدیرعامل و پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نموده و تداوم موفقیتها را آرزو نمودند.   
25 شهریور 1392 وحید اکبری 2184
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025