مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، رسول منصوری اظهار داشت ؛ مازاد گندم مورد نیاز در حال ترانزیت به سایر استانها بوده بطوری که تا کنون بیش از 10 هزار تن گندم مرغوب به استانهای گیلان ، قم و قزوین ارسال شده است.

منصوری اظهار داشت : تا کنون بیش از80 درصد بهای گندم کشاورزان به ارزش حدود هزار میلیارد ریال پرداخت شده و مابقی مطالبات ایشان نیز با اولویت تاریخ تحویل محمولات طی روزهای آتی از طریق بانک عامل واریز خواهد شد.
منصوری ضمن اشاره به اینکه در این مقطع زمانی استان زنجان جزو معدود استانهای فعال و درگیر در خرید گندم می باشد ، گفت ؛ شایسته است اعتبارات تخصیصی در راستای پرداخت مطالبات کشاورزان تسریع و تقویت گردد.
 ایشان ادامه داد از آنجاییکه تاکنون برخی از کشاورزان محمولات خود را حفظ و انبار نموده اند ، در صورت بهبود روند پرداختی ها ، امید می رود گندم خود را به مراکز خرید دولتی تحویل نمایند که پیش بینی خرید 180 هزار تن گندم دور از انتظار نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت : با در نظر گرفتن میزان گندمی که توسط بخش خصوصی و من جمله کارخانه مینوی این استان خریداری شده است ، کل خرید گندم استان با آمار تولید اعلام شده سازمان جهاد کشاورزی مطابقت می نماید.
ایشان در خصوص مدت زمان فعالیت مراکز گفت : فعالیت خرید استان از ابتدای تیر ماه آغاز شده و مادامی که مراجعات گندم بصورت پیوسته وجود داشته باشد ، فعالیت مراکز خرید گندم این استان ادامه داشته و انتظار می رود با توجه به کاهش ترافیک حواله های در صف واریز بانک ، مدت زمان انتظار پرداخت وجوه گندم نیز کاهش چشمگیر داشته باشد.
18 شهریور 1392 وحید اکبری 2116
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025