مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 ، رسول منصوری تصریح کرد هیچ یک از مراکز خرید گندم تا زمان اعلام شده تعطیل نخواهد شد و آماده پذیرش همه روزه محمولات گندم کشاورزان و فروشندگان می باشد. ایشان اضافه کرد بعد از تاریخ اعلامی نیز مراکز انتخابی تا خاتمه یافتن مراجعات گندم فعال خواهند بود.
مدیرعامل شرکت غله استان در خصوص مقدار خرید گندم سالجاری گفت : تا مورخ 3/6/92 بیش از 140 هزارتن گندم خریداری شده که هم به لحاظ کمی و هم کیفی بهتر از سنوات گذشته بوده و به حول و قوه الهی متضمن وجود آرامش در حوزه آرد و نان استان خواهد بود .
منصوری اضافه کرد ؛ نیاز یکساله گندم استان حدود 120 هزار تن می باشد که بر این اساس استان زنجان جزو آندسته از استانهای کشور است که در زمینه خرید و ذخیره سازی این محصول استراتژیک به شرایط خودکفایی رسیده و می توانیم از محل گندم مازاد بر مصرف استانهای دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهیم.
منصوری گفت تا کنون بیش از 65 درصد بهای گندم کشاورزان واریز شده و مابقی نیز در صف واریز بانک سپه قرار دارند که در روزهای آتی پرداخت خواهد شد
مدیرعامل شرکت غله وضعیت گردش گندم و آرد را در استان منظم و ایده آل قلمداد کرده و اشاره کردند: توزیع آرد استان اعم از سهمیه و خانه پز بصورت سیستمیک کنترل و مدیریت می شود بطوری که خروج آرد از حوزه تولیدی نان و سایر سوء استفاده های احتمالی به حداقل مقدار ممکن رسیده است .
05 شهریور 1392 وحید اکبری 2163
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025