مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، رسول منصوری با اشاره به اینکه نباید نمره کیفی نان استان زنجان از صدر جدول کیفی کشور تنزل نماید ، اظهار داشت ؛ کیفیت نان در گرو مسائل و موضوعات متعددی می باشد که تخصص نانواها و کارگران شاغل در واحدهای نانوایی ، تأمین گندم و آرد مناسب ، نظارت و سرکشی ارگانهای متولی و غیره از جمله این موارد می باشند.
مدیرعامل شرکت غله گفت : بر اساس توافق صورت گرفته این شرکت با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان ، دوره جدید آموزش نانوایان بزودی برگزار خواهد شد که این دوره در افزایش سطح آگاهی و مهارت متصدیان و کارگران واحدهای نانوایی تأثیر بسزایی دارد.
ایشان اظهار امیدواری نمود : در سالجاری به موازات خرید تضمینی موفق گندم تولیدی استان که بیش از 90 درصد آن از نوع مرغوب می باشد ، با تأمین و اختلاط گندم مرغوب وارداتی ، آرد مورد انتظار نانواییها تولید و توزیع خواهد شد.
منصوری ادامه داد ؛ در کنار مهیا بودن تمام آیتمهای مدنظر ، تولید نان مرغوب متأثر از رعایت استانداردهای پخت در واحدهای نانوایی می باشد . ایشان گفت : برای اینکه نان با کیفیت در سفره همشهریان محترم قرار گیرد ، حضور مستمر و منظم اکیپهای بازرسی برای کنترل و نظارت بر دستورالعملهای بهداشتی ، فنی و تعزیری ضروری بوده فلذا تعامل و هماهنگی ارگانهای متولی من جمله فرمانداری ، معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن ، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت غله و سازمان تعزیرات حکومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
رسول منصوری در پایان به خرید 114 هزار تن گندم تا مورخ 22/5/92 اشاره کرد و گفت : به حول و قوه الهی در خصوص هدفگذاری خرید و تأمین نیازگندم یکساله شهروندان عزیز به تعهدات خود عمل کردیم. ایشان تحقق خود کفایی خرید و ذخیره سازی گندم استان را مرهون همت کشاورزان و تلاش دست اندرکاران امر عنوان کرده , افزودند ؛ مازاد گندم خریداری شده می تواند برای پوشش نیاز مناطق مختلف کشور به سایر استانها نیز صادر گردد.

 

23 مرداد 1392 وحید اکبری 2117
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025