مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان با اعلام این خبر افزود ؛ این مقدار حدود 10 برابر کل خرید سال 91 ، و ازخرید سال 90 نیز10 درصد بیشتر بوده و با تداوم این روند در روزهای آتی موضوع خرید و ذخیره سازی کل نیاز یکساله استان محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت غله در خصوص تفکیک خرید شهرستانها گفت ؛ همانطور که انتظار می رفت بیش از 50 درصد گندم خریداری شده در شهرستان خدابنده صورت گرفته و شهرستانهای ابهر ، زنجان و ایجرود در رتبه های بعدی می باشند.
رسول منصوری گفت : قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت های بخش خصوصی بوده و مشاهده می شود برخی واسطه ها نیز گندم خود را تحویل مراکز دولتی خرید گندم می نمایند.
ایشان در خصوص قیمت و نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان گفت : قیمت ابلاغی جدید از اوایل مرداد در حواله های صادره اعمال شده و محمولاتی که دارای کیفیت بالا باشند ، به ازای هر کیلوگرم مبلغ8140 ریال پرداخت گردیده بطوری که حدود 90 درصد از گندم خریداری شده با افت صفر درصد به ثبت رسیده است .
منصوری خاطرنشان کرد ، مهمترین دغدغه فعلی این شرکت پرداخت به موقع بهای گندم کشاورزان عزیز بوده فلذا حسب رایزنی و پیگیریهای صورت گرفته در خصوص مطالبات کشاورزان محترم  ،  امیدواریم تا پایان مرداد کل بستانکاری ایشان من جمله مابه التفاوت قیمت جدید به حساب اعلام شده واریز گردد.
رسول منصوری اظهار داشت ، مراکز خرید گندم بصورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل آماده پذیرش محمولات گندم بوده و شماره تلفنهای 4254501 و 4253740 این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات احتمالی می باشد.
20 مرداد 1392 وحید اکبری 2062
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025