مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیر عامل شرکت غله با بیان اینکه این جلسات در راستای نیل به اهداف حوزه گندم ، آرد و نان استان برنامه ریزی شده گفت : خرید و ذخیره مکفی گندم متضمن مدیریت و تأمین آرد و نان استان بوده و بدلیل جنبه عمومی این رسالت و اهمیت نان مصرفی شهروندان عزیز ، طلب می نماید کلیه مسئولان استانی در این زمینه همدل و متحد باشند.
رسول منصوری که در جلسه کمیته خرید گندم استان سخن می گفت ، ادامه داد : با تغییرات صورت گرفته در افزایش قیمت خرید تضمینی ، نحوه ارزشیابی کیفی محمولات ، افزایش تعداد مراکز خرید به 29 مرکز و همچنین واریز به موقع بهای محمولات گندم ، امکان خرید گندم مورد نیاز یکساله استان در تابستان سالجاری فراهم شده و ما امیدواریم با تحقق موضوع ، نیازمند واردات و انتقال گندم از سایر استانها نباشیم .
منصوری افزودند : برای محمولاتی که به کمیسیونهای خرید ( کارخانجات آرد سازی ) تحویل گردند ، به ازای هر کیلوگرم گندم مبلغ 100 ریال کمک هزینه حمل تعلق خواهد گرفت و این مساعدت در جهت رضایت و رفاه حال کشاورزان عزیز و کاهش هزینه ها صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت غله در پایان سخنانش با اشاره به اینکه این شرکت در اولین گام مقدار 200 تن گندم خریداری کرده و کل بهای آن نیز پرداخت شده ، گفت : انتظار می رود با نزدیک شدن به روزهای اوج برداشت ، مراجعات محمولات گندم به مراکز خرید استان افزایش یابد .

 

17 تیر 1392 وحید اکبری 2108
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025