مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اعلام این خبر افزود مراکز خرید اعلام شده از ابتدای تیر ماه آمادگی دریافت گندم را دارا می باشند لیکن به دلیل تاخیر در برداشت گندم سالجاری عمده مراجعات از نیمه تیر ماه به بعد صورت خواهد گرفت.

رسول منصوری گفت: امسال تعداد 23 مرکز خرید گندم در 7 شهرستان استان فعال بوده و فارغ از تشریفات و محدودیتهای سنوات گذشته اقدام به پذیرش محمولات گندم خواهد نمود . ایشان قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی را 7200 ریال و هر کیلوگرم گندم دوروم را 7500 ریال عنوان کرده و خاطرنشان ساختند طبق هماهنگی صورت گرفته با بانک عامل ، مقرر شده بهای گندم تحویلی کشاورزان عزیز ظرف 24 ساعت به حساب اعلام شده ایشان نزد بانک سپه واریز گردد.
ایشان ادامه داد : طبق پیش بینی مسئولان سازمان جهاد کشاورزی ، امسال گندم تولید استان در حدود 260 هزار تن خواهد بود که ما امیدواریم با ادای دین و مشارکت کشاورزان عزیز و سایر دست اندر کاران امر ، نیاز یکساله گندم استان را که حدود 120 هزار تن می باشد ، از محل تولید داخل استان تأمین نماییم.
مدیرعامل شرکت غله افزود: بر خلاف سنوات گذشته ، محمولات گندم از کلیه وسایل حمل و نقل (نیسان ، تراکتور و غیره ) و همه روزه قابل پذیرش بوده و کشاورزان عزیز می توانند به نزدیکترین مرکز خرید گندم در شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.
06 تیر 1392 وحید اکبری 2092
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025