مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 روز چهارشنبه مورخ 22/3/92 جلسه هماهنگی فصل خرید سال 92 و آشنایی بیشتر با استانداردهای مربوطه و دستور العمل های ابلاغی در حوزه های کنترل کیفی و انفورماتیک   با حضور مسئولان شرکت و کارشناسان مراکز خرید و ذخیره سازی استان در محل سالن جلسات امام رضا علیه السلام شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان برگزار گردید.

مدیر کنترل کیفی شرکت  هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارشناسان آزمایشگاهی و مسئولان انفورماتیک با آخرین تغییرات صورت گرفته در نحوه ارزشیابی کیفی و پروسه پذیرش محمولات  گندم عنوان نمودند . مهندس ایزدی سپس دستورالعمل مدون ابلاغی خرید گندم در حوزه کنترل کیفی را بصورت تصویری برای حاضرین تشریح کردند. همچنین کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ، توضیحاتی را در نحوه ثبت اطلاعات و صدور حواله برای محمولات گندم ارائه نمودند.

در ادامه جلسه مدیر بازرگانی شرکت  بر تعامل و ارتباط منظم و هر چه بیشتر مراکز با ستاد مرکزی شرکت و ارائه آمار و اطلاعات روزانه خرید گندم تاکید نمودند.

در پایان جلسه مسئولان به سوالات مطرح شده پاسخ داده و در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان عزیز اعلام آمادگی نمودند.

23 خرداد 1392 وحید اکبری 2118
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025