روز چهارشنبه مورخ 22/3/92 جلسه هماهنگی فصل خرید سال 92 و آشنایی بیشتر با استانداردهای مربوطه و دستور العمل های ابلاغی در حوزه های کنترل کیفی و انفورماتیک با حضور مسئولان شرکت و کارشناسان مراکز خرید و ذخیره سازی استان در محل سالن جلسات امام رضا علیه السلام شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان برگزار گردید.
مدیر کنترل کیفی شرکت هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارشناسان آزمایشگاهی و مسئولان انفورماتیک با آخرین تغییرات صورت گرفته در نحوه ارزشیابی کیفی و پروسه پذیرش محمولات گندم عنوان نمودند . مهندس ایزدی سپس دستورالعمل مدون ابلاغی خرید گندم در حوزه کنترل کیفی را بصورت تصویری برای حاضرین تشریح کردند. همچنین کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ، توضیحاتی را در نحوه ثبت اطلاعات و صدور حواله برای محمولات گندم ارائه نمودند.
در ادامه جلسه مدیر بازرگانی شرکت بر تعامل و ارتباط منظم و هر چه بیشتر مراکز با ستاد مرکزی شرکت و ارائه آمار و اطلاعات روزانه خرید گندم تاکید نمودند.
در پایان جلسه مسئولان به سوالات مطرح شده پاسخ داده و در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان عزیز اعلام آمادگی نمودند.