مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

حجت الاسلام علی خاتمی در دیدار با اعضا هیات مدیره، مدیران و شماری از کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 افزود: با وجود پتانسیل در استان و توانمندی کارکنان این شرکت انتظار می رود بانگاه کارشناسی، درراستای مصلحت عموم و حفظ سلامت جامعه با دستگاههای مرتبط و تاثیرگذار در استان برنامه های کشوری و قابل اجرا درحوزه گندم، آرد و نان ارائه شود.

وی یادآورشد: دستگاههای فرهنگی از جمله رسانه های نوشتاری و دیداری همچنین دستگاههای متولی مانند بهداشت ، غله و اتحادیه نانوایان نقش بسیار مهمی در ایجاد فرهنگ مصرف بهینه از این نعمت الهی را دارند.

امام جمعه زنجان به برنامه ریزی مناسب شرکت غله و سازمان جهاد کشاورزی برای خرید و ذخیره سازی گندم برای سال آینده تاکید و اظهار کرد: گندم استان باید با برنامه ریزی مناسب خرید و ذخیره سازی شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان نیز گفت : با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها در میزان مصرف گندم 30درصد صرفه جویی شده و مصرف آرد استان به 200 تن در روز رسیده است.

رسول منصوری تصریح کرد: هم اکنون چهار کارخانه آرد سازی و قریب یک هزار و300 واحد تولیدی نان در این استان در زمینه تهیه و تولید نان برای مردم استان زنجان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی به موجودی گندم در استان زنجان اشاره و تاکید کرد : این استان در ذخیره سازی محصول استراتژیک گندم درکشور رتبه مناسبی دارد.

http://www3.zanjan.irna.ir/fa/News/80454155/اجتماعی/استفاده_درست_از_نان_و_تغییر_ذائقه_مردم__باید_فرهنگ_سازی_شود

27 آذر 1391 وحید اکبری 2009
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025