مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان شرکت غله استان زنجان از زحمات کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تقدیر کرده و افزود: با ظرفیت موجود در استان و توانمندی کارکنان انتظار می‌رود با نگاه کارشناسی و در راستای مصلحت عموم و حفظ سلامت جامعه با دستگاه‌های مرتبط و تاثیرگذار در استان برنامه‌های کشوری و قابل اجرا در حوزه گندم، آرد و نان ارائه شود.

وی به فرهنگ‌سازی استفاده از نان‌های تیره و سبوس‌دار تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی از قبیل رسانه‌های نوشتاری، صدا و سیما و همچنین دستگاه‌های متولی مانند بهداشت، غله و اتحادیه نانوایان نقش بسیار مهمی در ایجاد فرهنگ مصرف درست نان و تغییر ذائقه عمومی مردم خواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین به برنامه‌ریزی مناسب شرکت غله و جهاد کشاورزی برای خرید و ذخیره سازی گندم سال آینده تاکید کرد و افزود: انتظار دارم گندم استان با برنامه‌ریزی مناسب خریده و ذخیره‌سازی شود.
همچنین در ادامه این دیدار سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات چند ساله اخیر گفت: با اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها گندم ، آرد و نان در میزان مصرف گندم 30 درصد صرفه‌جویی شده و مصرف آرد استان به 200 تن در روز رسیده است.
رسول منصوری تصریح کرد: در حال حاضر چهار کارخانه آردسازی و قریب به یک هزار و 300 واحد تولیدی نان در استان در زمینه تهیه و تولید نان برای مردم شریف استان زنجان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
وی به موجودی گندم در استان اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان در ذخیره‌سازی این محصول استراتژیک در کشور رتبه مناسبی دارد.

 

 

21 آذر 1391 وحید اکبری 1991
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025