مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت : قریب به 11 هزار تن گندم از کشاورزان زحمتکش استان زنجان طی سالجاری خرید و در سیلوهای گندم ذخیره سازی شده است.
منصوری تصریح کرد: این میزان خرید از 1100 محموله وارده به سیلو می باشد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بهای گندم خریداری شده قریب به 47 میلیارد ریال می باشد افزود : 100 درصد مطالبات گندمکاران حداقل 24 و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تحویل محموله گندم به حسابشان واریز شده است.
وی به کیفیت مطلوب گندم های خریداری شده تاکید کرد و گفت : متوسط درصد افت غیر مفید گندم های خریداری شده 1/1 و درصد افت مفید آن 3/1 و میزان درصد سن زدگی 2/1 بوده که از وضعیت کیفی مطلوبی برخوردار می باشند.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با تاکید بر اینکه اولویت خرید گندم در سالجاری با بخش خصوصی و تعاونی بوده افزود : کارخانجات آرد سازی و بخش صنف و صنعت در استان راساً و با منابع داخلی خود اقدام به خرید گندم مازاد بر نیاز استان نموده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بنا بر سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم گندم های خریداری نشده را به قیمت تضمینی خرید و ذخیره سازی نموده است.
ایشان همچنین به میزان فضای ذخیره ای استاندارد گندم در استان اشاره ای داشت و گفت : هم اکنون استان دارای بیش از 450 هزار تن فضای استاندارد گندم می باشد که سهم دولت قریب به 110 هزار تن بوده و 340 هزار تن دیگر متعلق به بخش خصوصی در استان می باشد.
منصوری به بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی در حال احداث نیز اشاره داشت و گفت : این سیلو با ظرفیت 100 هزار تن فضای ذخیره ای استاندارد گندم بیش از 90% پیشرفت فیزیکی داشته و با ورود آن به چرخه ذخیره سازی این محصول استراتژیک ، فضای ذخیره ای گندم استان به 568 هزار تن می رسد که این میزان 3 برابر مصرف گندم استان و دو برابر بیشترین میزان خرید و ذخیره گندم در طول تاریخ استان می باشد.
 
18 آذر 1391 وحید اکبری 2118
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025