مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای پایگاه شرکت غله استان زنجان اظهار کرد: هفته بسیج یادآور دلاورمردان بی‌ادعا و سربلندی است که با تأسی از اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم برای مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های عظیم دشمن ایستادگی کرده و همراه با سایر اقشار جامعه پاسدار حریم ولایت و نظام اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج بر اساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته است، اضافه کرد: رمز موفقیت بسیج این است که از اعتقاد میلیون‌ها انسان برخاسته است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم‌سو می‌بینند، به بسیج گرایش پیدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با آغاز جنگ تحمیلی توسط دشمن بعثی، هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از مردانگی، سلحشوری و استقامت این نهاد خودجوش و مردمی را تجلی ساخت و بسیج به میعادگاه افراد با اخلاص تبدیل شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910908000807

 

09 آذر 1391 وحید اکبری 1971
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025