مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمدحسین آل‌اسحاق صبح امروز در جمع کارکنان شرکت غله استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر کشور در یک وضعیت خاص و ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاسیس نظام جمهوری اسلامی با تلاش امام خمینی(ره) و با اتکا به مردم انجام شد، اضافه کرد: باید با همه توان از نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان مقابله کنیم.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دشمنی مزدوران با کشور گفت: دشمنی استکبار و در راس آن آمریکا با جمهوری اسلامی نشان‌دهنده عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت تحریم قرار دارد، اضافه کرد: نباید در مقابله با تحریم‌ها جا زده و صحنه را خالی کنیم و باید با همه قوا در مقابل دشمن بایستیم.
سردار آل‌اسحاق با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه‌ها در شرایط تحریم وظیفه خاصی به عهده دارند، اضافه کرد: شرکت‌های غله نیز به علت تامین اساسی‌ترین نیازهای مردم نقش تاثیرگذاری در شرایط تحریم به عهده دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه جنگ دشمنان محدود به حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیست، اضافه کرد: امروز پیچیدگی جنگ‌ها به گونه‌ای است که ماهیت آن تغییر پیدا کرده است و باید با هوشیاری تمام در برابر آن مقابله کرد.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر خود اتکا بودن در کشور اضافه کرد: خود اتکا بودن و تامین نیاز در داخل کشور مهم است و همگان باید در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به نقش تاثیرگذار گندم و آرد در تامین نیازهای مردم اضافه کرد: نیاز کشور به گندم دائمی و همیشگی است، از این رو باید با مدیریت صحیح اقدامات لازم در زمینه تامین گندم و آرد مورد نیاز مردم انجام شود.
سردار آل‌اسحاق با اشاره به وظیفه سازمان پدافند غیرعامل در کشور اضافه کرد: ماموریت پدافند غیرعامل در حوزه پیشگیری است و این سازمان به انجام اقدامات لازم قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد، می‌پردازد.

 

14 آبان 1391 وحید اکبری 1938
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025