مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

برابر سیاست‌های کلی نظام و ابلاغیه مقام معظم رهبری ، هشت آبان‌ ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به ‌عنوان روز پدافند غیرعامل و پنجم لغایت 11 آبان‌ماه نیز به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
بهمین مناسبت کارگاه آموزشی و اجرای مانور پدافند غیر عامل در سالن جلسات امام رضا(ع) این شرکت و سیلوی زنجان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم رسول منصوری سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به استعداد و توانمندی این استان جهت خرید ، ذخیره سازی گندم و عرضه کالاهای اساسی مردم شریف اشاره کرد وگفت : تامین آرد و نان بهمراه کالاهای اساسی مثل روغن ، برنج ، شکر و ... در شرایط بحرانی بسیار مهم می باشد لذا تمهیدات مناسبی در این خصوص اتخاذ شده است و استان در زمینه تامین این نوع کالاها مشکل خاصی ندارد.
ایشان اظهار امیدواری کرد : با ایجاد ادارات کل پدافند غیر عامل در استانداری ها این اقدامات به حد مطلوب برسد.  
سردار آل اسحاق معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آشنایی با پدافند غیرعامل به‌ عنوان یک علم بازدارنده بسیار مهم شناخته شده است تاکید کرد : رعایت اصول پدافند غیرعامل در اجرای طرح‌های حیاتی و مهم همچون امر ذخیره سازی و توزیع گندم به منظور تامین مایحتاج اولیه مردم بسیار مهم و حیاتی است.
وی به شرایط خاص از تاریخ اشاره کرد و گفت دشمنی استکبار و در راس آن آمریکا با جمهوری اسلامی نشان دهنده عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به لطف خداوند سبحان از تمامی مشکلات و تهدیدها سربلند بیرون آمده و خواهیم آمد. 
بعد از سخنان معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور ، کارگاه آموزشی با حضور حسینی از اساتید برجسته استان در زمینه پدافند غیر عامل و پخش فیلم آموزشی در همین خصوص برگزار شد. 
گفتنی است یکی از اولویت‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حوزه پدافند غیرعامل ، آموزش کارکنان و ایجاد کارگاه‌های آموزشی ، فرهنگ سازی برای گسترش امر آموزش و آگاه سازی کارکنان نسبت به حساسیت موضوع برای کمک در مواقع تهدید می باشد که در پایان کارگاه، مانور تامین گندم استان در صورت قطعی برق سیلوی غدیر زنجان با حضور کارکنان و مسئولان با موفقیت انجام شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 آبان 1391 وحید اکبری 2099
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025