مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
در یکی کاریکاتورهای پالومبو، بارت سیمپسون سیاه پوست توسط پلیس این مجموعه کلنسی ویگام با اسلحه تهدید شده در حالی که تابلوی "من رویایی دارم" که مهر "سانسور شده" روی آن است، در پس زمینه دیده می‌شود. نشانه‌ای که تحقق نیافتن آرمان‌های دکتر مارتین لوترکینگ را به تصویر می‌کشد.

پالومبو به مِیل آنلاین می‌گوید: "من با این مجموعه هنری، قصد متهم کردن وضع اجتماعی امروز و حقایق غیر قابل باور نژادپرستانه اخیر را داشتم. تصاویر خفه کردن کردن اریک گارنر وحشتناک و غیرمتمدنانه هستند. این نوع خشونت دیوانه وار و غیر قابل قبول است. ما در حال تجربه کردن یک پسرفت اجتماعی خطرناک هستیم و اگر آمریکا به این نژادپرستی روزافزون واکنشی نشان ندهد، این کشور دیگر کشور آزادی و رویاها نخواهد بود، بلکه کشور بیداد و بی عدالتی خوانده می‌شود."

پالومبو این آثار را بر روی فیس بوک خود منتشر کرده و در توضیح آن‌ها نوشته است: "ما همه یکی هستیم، ما همه انسانیم. #stopracism"
او قبلا هم خانواده محبوب سیمپسون‌ها را موضوع کار خود قرار داده است؛ او این خانواده زرد رنگ را به مناسبت هفتادمین سال آزادی زندانیان آشویتز در ماه فوریه به شکل قربانیان هولوکاست نشان داد و نوامبر گذشته مارج را به شکل یکی از قربانیان خشونت خانگی به تصویر کشید. این تصاویر به سرعت در اینترنت پخش شده و جنجال زیادی به پا کردند.

در پی حادثه شارلی ابدو هم در اوایل سال جاری در فرانسه، پالومبو کاریکاتورهایی را با مضامین سیاسی در مورد آزادی بیان به اشتراک گذاشت.
26 فروردین 1394 وحید اکبری 1798
0 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025